Search This Blog

Sunday, January 8, 2017

Incă nu realizăm că ceva extraordinar se întâmplă în lume, și anume că modelele sociale și economice, chiar și stilul alimentar urmate până acum, sunt în plin proces de schimbare”, spune Gustavo Tanaka, antreprenor brazilian, care identifică un nou model de societate, un nou sistem și poate un nou model economic. El își expune argumentele într-o postare pe internet, susținând importanța schimbării acestor modele, de care unii oameni încep să își dea seama. 

,,Cu câteva luni în urmă m-am eliberat de societate, în sensul că m-am eliberat de toate dependențele pe care le aveam și de temerile că acestea mă vor ține prizonier în sistem”, își începe antreprenorul pledoaria schimbării. ,,De atunci, am început să văd lumea dintr-o altă perspectivă. Din perspectiva că totul se schimbă și că majoritatea dintre noi nu ne-am dat seama încă de asta.
De ce se schimbă lumea? Voi enumera motivele care mă fac să cred asta”, punctează Gustavo Tanaka. 
1.     Nimeni nu mai poate susține modelul actual de muncă.
Fiecare dintre noi ne atingem, la un moment dat, propriile limite. Tot mai mulți oameni care lucrează în corporații mari nu mai pot face față job-urilor lor. Lipsa unui scop începe să bată la ușile noastre, iar aceasta o percepem asemenea unui strigăt disperat ieșit din străfundul inimii.
Oamenii vor să scape. Ei vor să lase totul în urmă. Uitați-vă cum mulți oameni încearcă să devină antreprenori, câți oameni își iau concedii sabbat-ice, câți oameni sunt deprimați la locul de muncă, cât de mulți oameni sunt epuizați pur și simplu.

No comments:

Post a Comment

News

2018 Univers Cosalien by Corky Art

News